onsdag 25. desember 2013

Hotell Sicilia: Villa Giardini

Jeg og min kjære tok oss en liten høstferie, og valgte denne gangen Sicilia. Uspesifisert.
Vi betalte i underkant av 3000,- for fly og hotell for begge, så vi hadde ikke så store forhåpninger til bostandarden. 

Vi havnet på leilighets hotellet villa Giradini, (Og det tror jeg veldig mange andre som reiste uspesifisert også gjorde)

Leiligheten var stor, med spiseplass og uteplass. Kjøleskap, micro, kopper og karr. 
Litt gammeldags innredning, og litt kjip seng.
Tv (liten tjukk tv) og aircondition måtte man betale ekstra for.'
Internett har de også, koster noen euro, men det var dårlig dekning på rommet vårt så vi måtte som regel gå ut i gangen for å få dugelige forhold.

Stort basseng og en lite barnebasseng. Mange solstoler rundt bassenget samt noen i hagen rundt. 

Renhold: Ble gjort rent en gang på en uke, fikk nye håndduker 1 gang. Man måtte bære ut søppel selv. Søppelsorteringer er utenfor.
At det ikke ble vasket og at man måtte tømme søppel selv var helt ok, men jeg skulle SÅ gjerne hatt rene håndduker litt oftere. Var så vidt jeg hærtes å bruke den de siste dagene.

Badet var gammelt og slitt. Feil fall i gulvet så vannet rant ut i oppholdsrommet.....Antydning til mugg i vinduet på badet. Vann overalt etter at man var ferdig i dusjen. Varmtvann var det i allefall noen dager, mens andre var det heller lite.

Beliggenhet: helt ok. Litt langt å gå til nærmeste matbutikk (vi fant i allefall ingen i umiddelbar nærhet)
Var bare noen minutter å gå til sentrum.

Helt ok hotell for så lite penger, men jeg ville nok ikke bodd der igjen, og hadde jeg betalt fullpris så hadde jeg blitt veldig skuffet.

Ingen kommentarer: