tirsdag 14. januar 2014

Hotell Dublin: Lynams Hotell

I 30-års gave til meg selv kjøpte jeg en tur til Dublin!
Dette var en superlow budsjett tur så det var viktig å finne et rimelig hotell som lå sentralt til siden jeg skulle reise alene.

Valget falt på Lynams Hotell, på grunn av i hovedsak Pris (under 1000,- for 4 netter) og beliggenhet.
Ba om et stille rom da jeg bestilte og det fikk jeg. Mot bakgården. LITE støy på mitt rom i allefall, hvordan det var andre steder vet jeg ikke.

Beliggenheten først: Den var helt perfekt! Hotellet ligger på O`Connelstreet midt mellom en Spar butikk og en McDonalds. Masse shopping i området rundt, nært å gå til sights osv. I tillegg så er gata svær og det er alltid mye folk der så jeg følte meg aldri utrygg.

Gratis internett, funket stortsett utmerket. Hvis det ramlet ut så kunne jeg bare snike meg på McDonalds nett.

Rommet var gammelt og slitt, men rent. Badet også. Rene håndduker hver dag. Tv på rommet.

Prøvde restauranten som lå i underetasjen, men syntes ikke den var noe særlig. Kjøp heller frokost på maccern ;)

Veldig bra lavbudsjett hotell i Dublin! Hvis jeg noen gang skal tilbake på lavbudsjett så tror jeg faktisk jeg velger dette hotellet igjen.

Ingen kommentarer: