mandag 27. oktober 2014

Hotell Tyrkia: Melissa hotel

Jeg og min mor tar oss som regel en ukes sydentur i løpet av sommeren.
I år hadde vi egentlig ikke planlagt noe, før sånn plutselig akutt dårlig vær gjorde at vi bestilte den ene uke også reiste vi uka etter.

Så vi valgte hotell etter pris som første pri også beliggenhet var nr 2. Vi fikk også all inclusive med på kjøpet.


Rommene SMÅ, veldig SMÅ.
Badet like så. Hotellet er gammelt og noe slitt.
Rengjøring er ok minus.

Maten er kjedelig. Dørge kjedelig.
Uff, jeg sleit veldig med alle måltidene. Så det endte jo med at de siste dagene så spiste vi mye ute.

Dårlig nett,  og jeg er heller ikke imponert over service nivået til enkelte.

Hotellet ligger rett på andre siden av gaten av strand22, Kjempe fint anlegg.

Bilder: nix, hadde ikke med kamera og mobilbildene vet jeg jammen ikke hvor er blitt av.

Jeg ville nok aldri finne på å bo på dette hotellet igjen. Beliggenheten var flott, men ikke hotellet i seg selv.




Ingen kommentarer: