søndag 3. juli 2011

Hotell Side: SunFamily Adora Garden

Her er min egen vurdering av hotellet.
_______________________________________________________
Hotellet ligger altfor langt fra stranda til i allefall jeg gidder å gå. Det samme tror jeg gjelder for flere andre, for det var stortsett proppfult ved bassenget hver dag. 3 fine bassenger, men det virker som de har så mye vann i de ay de flyter over når folk bader, og da blir hele området rundt veldig vått og hvis man har ting liggende på bakken så blir det naturligvis vått. En del av bassengområdet havner i skyggen utover ettermiddagen. De beste plassene ved bassenget (synes jeg) er de som ligger ved disse søylene/ved dusjen. Hit blir det ikke vått på "gulvet" og det er sol hele dagen.
Strand buss flere ganger om dagen. Har flere stopp før den er nede på stranda. Gratis solstoler, dusj, do, restaurant.

Fine leiligheter (vi hadde 2 roms). Ser ut som på bildene. Varierende kjøkkenutstyr. Største minus med leiligheten: dusjen. Heeeeeeeeelt håpløs å få passe varmt vann, og utrolig dårlig trykk så det var ikke barebare å få ut shampo og balsam.

Liten butikk med forskjellige varer. Men jeg tror denne er litt dyrere enn andre butikker. Veldig mange av hotellets gjester handlet andre steder. Butikken selger norske aviser og blader. Mixet klientell. Altfor mange barnefamiler med manglende oppdragelse av barna sine............

Hvis man skal til sentrum så kan man spasere, men når det er veldig varmt frister kanskje en taxi? Når man går ut av hotellet og til venstre vil man finne nærmeste taxi.  Ellers kan man gå til høyre ut av hotellet og ned forbi den store moskeen. Langt nede der finner man også taxier. Ikke så veldig mange restauranter i umiddelbar nærhet, men hvis man spaserer i 5-10 minutter er det flere å velge i. Hotellets prøvde vi til lunch, helt grei mat.

Tråløst internett i resepsjonen. Bøker man kan låne finnes også der, en god del norske. (jeg la igjen i allefall 12 pocketbøker i tillegg var der mange fra før av) Utleie av håndklær til å bruke på stranden/bassenget. (huske ikke pris i full fart, men det kan jeg sjekke hvis noen ønsker å vite det)

Alt i alt et ok alternativ. Valgte det i hovedsak ut fra pris. Nesten gang tror jeg nok jeg betaler mer for å komme nærmere stranda.


Ingen kommentarer: