lørdag 20. oktober 2012

Hotell Thailand: Jomtien - Jomtien Beach Penthouses

På vår siste tur (hoho, dette innlegget startet jeg på for evigheter siden så jeg har faktisk vært en tur til i Thailand siden denne turen) til Thailand tilbragte vi de 5 første nettene på Jomtien Beach Penthouses.
Noe vi absolutt ikke angret på.

Hotellets personal var veldig serviceminded. Vi fikk tilogmed sjekke inn tidlig om morgenen FØR de hadde åpenet. Sånt liker vi! (står hos blant annet booking.com at resepsjonen er døgnåpen, det var den ikke da vi var her i september/oktober)Vi hadde leilighet med 1 soverom, og den var svær! (de har 4 forskjellige romtyper, der den ene har eget svømmebasseng)

Gratis internett via kabel. Veldig stabilt og kjapt nett.
Fult utstyr kjøkken. Kjøleskap med frysedel. Bassenghåndklær får man låne, de ligger på rommet når man ankommer. Etter bildene på booking.com ser det ut som rommene er forskjellig innredet.




Det eneste minuset var vannet i dusjen. Veldig utstabilt varmt/kaldt vann da vi bodde her. Om det var pga dårlig vær vet jeg ikke.

Beliggenheten er bra. Noen meter(60-70) å gå til stranden, en 7-11 og en family mart rett nedi gata.
Enkelt å komme seg til Pattaya med taxibilene som går rett ovenfor stranda. 20 bath per person tror jeg det koster.

Her skulle det kommet bilder osv, men de ligger på min gamle pc, så det får komme når jeg har flytta over.

Ingen kommentarer: