fredag 7. mai 2010

Hotell Bangkok: First Hotel

Jeg har bodd på to forskjellige hoteller i Bangkok.
Her kommer et kort,kort referat fra det ene: First Hotel

Det som er litt morsomt er at dette hotellet ble kåret til et av de verste i Asia i 2009. Et av de skitneste eller noe sånt, husker ikke helt hva denne kåringen gikk ut på...

Jeg bodde på dette hotellet i 2006 og opplevde på ingen måte at dette skulle være så forferdelig skittent. Jeg måtte tilogmed spørre hun jeg reiste med om hun syntes at dette hotellet var spesielt dårlig og skittent. Men hun hadde samme oppfatning som jeg. Dette hotellet var i allefall i 2006 ikke mer skittent enn andre steder vi bodde i Thailand.

I allefall.
Hotellet ligger veldig nært shopping områder i BKK. Vi valgte hotellet på grunn av dets nære beliggenhet til vårt favoritt kjøpesenter i Bangkok, nemlig: Platinum Fashion Mall (med over 3000 butikker)
Rommene var i allefall i 06 ganske slitte. Badekar på rommet. Resepsjonsområdet er veldig mye mer stil over enn det rommene har. (i allefall det rommet vi hadde)

Hotellet har restaurant med ok mat, helt grei frokost - typisk thai, men kanskje mer vestlige innslag enn mange andre steder, bakeriutsalg med ok bakeri ting, vil huske det var skredder der, frisørsalong og massasje sjappe.

Ingen kommentarer: