lørdag 4. april 2009

Marseille!!

Min kjære kusine Gunhild bor i Marseille og jeg planlegger selvfølgelig å dra for og besøke henne der nede. Så nå sparer jeg all overtid til jeg har nok til noen dagers avspasering og kan reise avgårde!

Jeg er litt usikker på hvilken rute jeg skal ta nedover. Om jeg bare skal reise mer eller mindre direkte dit eller ta en omvei.

Per nå har jeg 3 alternativer:

1) Via Barcelona.
2) Via Geneve
3) Via Nice (dette er jo den mest opplagte ruten siden Norwegian går direkte dit)

Det frister jo veldi å ta et par dager i Barcelona først, eller en dag i Geneve, men jeg vet lissom ikke helt. Spørs jo også hvor mye avspasering jeg klarer å få til den tid kommer. Håper jo å få sett Nice, Monaco, Cannes og Antibes, ja og alle andre plasser i nærheten *drømme*

Et annet alternativ er jo å reise via "noe" når jeg skal hjem.

Tror nok jeg kommer til å gruble videre på dette en stund :)

Ingen kommentarer: