onsdag 1. april 2009

Rica Hotell Alta

Jeg er ofte i Alta i forbindelse med mine studier og bor dermed mye på hotell der.

Sist jeg var i Alta var i februar 09.
Valgte denne gangen å sjekke inn på Rica Hotell Alta og fikk meg en positiv overraskelse. Det pleier jo å være motsatt, negativ overraskelse, men dette var virkelig bra. Vanligvis har jeg brukt å bo på Nordlys hotell eller på studensamskipnadens boliger.

Store, fine, varme rom. God og variert frokost. Litt blandet hvordan servicen var, men stortsett bra. Hotellet ligger i sentrum og gangavstand til alt i nærheten.
Denne kvelden jeg ankom var det masse liv og røre på hotell. Virkelig bra stemning! Betalte under 1000lappen for rom med frokost.

Hadde dessverre ikke med meg kamera til Alta nå sist, men jeg skal oppover nå i mai så det er mulig jeg velger å bo der igjen. Og da SKAL jeg ta med kamera. Flotte rom med stilfult interiør, synn jeg ikke fikk tatt bilder. Rommet jeg bodde på hadde en vegg med samme fargen som er på kjøkkenet mitt så kanskje det var derfor jeg syntes det var så flott.

Dette hotellet kan anbefales for de som skal til Alta. Slenger med bilde fra Rica.no

Ingen kommentarer: