søndag 22. mars 2009

Aqaba

Nå i mars, før jeg begynte i min nye jobb ville jeg ha meg en aldri så liten ferietur. Siden jeg bare hadde 1 uke til rådighet og ønsket å se sola så var det ikke så mange alternativer å velge i. Gran Canaria og de andre kanariøyene har jeg vært mange ganger og jeg har besøkt både Egypt og Marokko tidligere. Valget falt dermed på Aqaba i Jordan.

Etter noen dagers masing på min samboer, ble han også med til Jordan. Har var en smule skeptisk og det var forsåvidt jeg også, men vi hadde en SUPER tur til Aqaba og kan absolutt anbefale alle andre å reise dit

I videre innlegg kommer litt informasjon og bilder fra vår reise til Aqaba.

Vi reiste forøvrig med Apollo og siden dette er et nytt reisemål var ikke informasjonen de hadde på reisemålet akkurat av vanlig "charter klasse".

Ingen kommentarer: