torsdag 26. mars 2009

Hotell Krakow - Wielopole

Jeg har besøkt Krakow to ganger. Første gang var i 2004 og nå sist i desember 2007.

Tenkte jeg skulle ta det siste besøket først.

Hotellet vi bodde på het Wielopole.
Ligger veldig sentralt til i Krakow. Ca. 0,2 km fra Rynek Glowny (sentrum) Veien fra hotellet og frem til den store markedsplassen er veldig enkel.


Hotellet er ny oppusset,veldig rent og pent. (mitt rom var i allefall rent og pent)
Jeg hadde singelrom ut mot bakgården. Lite bråk forutenom litt byggestøy da de drev på med litt renoveringsarbeid da vi var der. Prisen er helt grei, fra 210 PLN.

Er restaurant på hotellet, men denne prøvde ikke vi. Den fungerer også som frokostsal og ligger nede i kjelleren. Ønsker man en drink til kvelds og kanskje litt mer liv kan man rusle over gata. Der ligger det et par store hoteller, som har bar med ok utvalg. (Pass bare på at dere ikke er for mange som skal ha Corona, for da kan den hende de ikke har nok :p)

Frokosten på hotell Wielopole er vell ikke den beste jeg har smakt, men selv jeg som er kresen i matveien fant noe jeg kunne spise der.

Hotellbetjeningen var verken eller, helt ok. Utmerket seg ikke verken positivt eller negativt. Men det var veldig greit at de fikset oss en stor taxi da vi skulle reise hjem. (vi var 6 jenter på tur)

Legger med noen bilder fra rommet jeg bodde på.
Hotellene selv har jo gjerne en tendens til å legge ut bilde av sitt fineste rom.






Var der rett før jul så de hadde jo pyntet så fint som bare det. Juletre, sjokolade og juice stod på rommet.

Kan absolutt anbefale dette hotellet! Stort + for bra beliggenhet!

Ingen kommentarer: