tirsdag 24. mars 2009

Nye reiseplaner

Nå er det snart klart for ny tur. (Hurra!)
9.April setter vi oss på flyet for å reise til Reykjavik.
Flybillettene booket jeg da SAS hadde januar salg. I forgårs booket jeg hotell, idag har jeg holdt på med utflukter og leiebilen skal fikses denne uken. *Puuuh*
Mye som skal på plass, men det er bare gøy!

Gleder meg masse til å oppleve Island. Nå er jeg jo veldig glad i å bade i varmt vann så plasking i varme kilder må man jo få til. I allefall et besøk i den Blå Lagune.

Sommerferien er også booket og klar. Skal bare ha en uke ferie i sommer og resten av ferien blir i løpet av høsten. (Resten er ikke planlagt) Vel, i sommer skal jeg til Bulgaria en uke sammen med familien. Samboeren min skal noen dager til Goodwood på festival så da reiser jeg sammen med mamma, pappa og en onkel med familie til Nessebar. De andre reiser ned allerede i slutten av juni, mens jeg reiser den 2.juli. Jeg har booket meg inn på nabohotellet til de andre. SPA hotell :)


Skal komme med nærmere rapport om alt etterhvert

Ingen kommentarer: