onsdag 25. mars 2009

Superjeep

I dag ble jeg endelig ferdi med å ordne superjeep turen vi skal være med på Island.
Har fått voucher på mail så nå er det bare å vente på 10 april. :)

Denne utflukten har jeg valgt å bestille gjennom Vulkan reiser (www.vulkanreiser.no). Der jobber det ei trivelig dame som heter Ylva som har fikset dette for meg. Turen vi har valgt er en tur som heter "Island i et nøtteskall"
Man kan velge denne eller den som går til "Den Gyldne sirkel"
Vi skal ha leiebil og kjører selv til den gyldne sirkel så derfor falt valget på denne. Man kan også kjøre superjeepen selv, og ha med følgebil. Dette koster naturlig nok litt mer enn hvis man bare skal sitte på.

Gleder oss masse og jeg kommer med en rapport fra turen når den er gjennomført.

Skal nå prøve å fikse meg en time eller to på et SPA i Reykjavik. Det er jo påske når vi er der så det er KUN lørdagen vi har mulighet til shopping og Spa. Håper det går i orden :)

Ingen kommentarer: